Followers

Friday, November 11, 2011

Sanggup Korang Ek



Korang pun bukan x baca kan
manusia zaman sekarang ni ape la nak jadi
cam ni pun leh ek
dah beso dah budak tu
nak kata cacat
elok je sifat
ya ALLAH, ape la jenis manusia  macam ni
sebak rasa hati ni
binatang pun tau sayang anak
ni manusia yang ade otak nak pikir pun leh wat cam ni
memang KEJAM betul la
x berhati perut
GERAAAMMMMMMMMMMMM

2 comments:

Mr. Z dan Mis N said...

manusia bila tak de mencari...bila ada tak nak buang..boleh pulak tinggal camtu jer..ingat tu patung ker??? apa punya ibu ayah la...boleh pulak tinggal anak..

MAXIS HOME FREE SAPE MAU???

Jom cashout duit korang dengan

PRASEKOLAH FREE UNTUK ANAK ANDA

Singgah blog saya jom

sekamar rindu said...

salam...

sudah tiada lagi nilai2 kemanusiaan dan rasa kasih sayang..mcm nilah jadinya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...