Followers

Friday, June 10, 2011

Sesak LAGIK

Putrajaya bakal sesak lagi
haish, padat tul acarakat PUTRAJAYA neh
sedikit kesukaran pada peduduk kat PUTRAJAYA neh
(terutama kepada aku yang malas nak bersesak)





Dah la baru je lepas 
1 JUTA belia tu
dah tu minggu ni
ade lak konsert




haiya
nak g main kat padang pun x leh
dek kerana persiapan konsert tu
KONSERT FINAL AF
wat kat PUTRAJAYA tuh


sape minat leh la gi
nak harapkan aku?
x payah la
tengok AF pun x penah
klu ko tnya sape artis AF pun aku x sure leh jawab
setakat MAWI ke, MILA ke, STACY ke
kenal la
tapi
klu tanya sape FINALIS ke
MUSIM berapa ke
ko tnya la kat orang lain
tnya aku MEMANG ZERO la
hahaha

2 comments:

muCux said...

i pon xsuke sesak
tp i suke hazama hhihihi
kak ada blogger mara sbb buat depan masjid besi :)

Faztee Danisha said...

sy pn x minat AF..xtahu pn artis2 dia..hahah..wt kosnert dkt ngan masjid..huh..cm xde tmpt len yg ssuai

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...