Followers

Saturday, June 11, 2011

Liplap-liplap Otoromen dia

Dah bulan Rejab dah kan?
kejap je dah nak pose balik
pastu dah nak raya
tapi.............
pose pun x abis ganti lagi?
cam ne?
(bila la nak start ganti neh)





maka... ramai la yang dok shopping baju raya
maklum la tailor pun dah x mo terima tempahan dah
nasib la korag yang lambat tu
beli ready made je la
x yah susah
hahahaha
baju korang warna ape tahun ni?
aku x sure la... hahaha (ayat x ingat)



cite sebenonye
nak tnya ni
korang dah g ke downtown kat MINES tu
best ooo
bnyak gak la barang
space pun selesa la
tapi parking cam HAMPEH la jugak
variety choice
ape korang nak sume ade la






dan ALMIRA nak bende neh
selagi x dapat
mau guling2 atas jalan
hai anak sape la neh?
jenuh tul la
klu mama ngan papa kata NO pun
still ALMIRA cakap nak jugak
so beli la jugak
malam tu je 2 menan die dapat
sume angkara 
lalu, pegang n terus jalan
yang bayo nyer sape?
die men amik je
ANAK o ANAK
nasib la ko sorang
klu ade 3 ke 4 ke?
erk 3 ke 4?
2 nyer bila?
hahahaha

2 comments:

RazFiRa said...

ur daughter is a cute princess

Axie04 said...

MEKASIH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...