Followers

Thursday, June 9, 2011

I like ur style la babe!

Sedang bersemangat nak wat macam-macam ni
padahal keje bnyak je
(alah... keje sampai mati pun x abis) hahahaha
ayat x ingat
 
TAPI
walau sibuk cam ne pun (hari ni la, esok x tentu lagi)
nak jugak hapdet belong ni
x kira
 
 
 
DAN
saye nak citer ni
saya suka ngan CITE NI 
 
"KEHILANGAN bapa ketika dia masih terlalu kecil, iaitu pada usianya dua tahun membuatkan pelakon kacak dan sasa kelahiran Singapura, Aaron Aziz, amat menghargai setiap detik dan waktu bersama tiga cahaya matanya.
Semuanya kerana dia bimbang anak-anaknya Danish Anaqi, 7, Dewi Ariana, 5, dan Dahlia Arissa, 1, tidak mendapat kasih sayang sepenuhnya daripada seorang bapa sebagaimana yang pernah dia sendiri lalui.
“Saya tidak tahu sampai bila akan hidup. Selagi masih bernafas, saya tidak akan sia-siakan waktu bersama anak-anak. Saya tahu bagaimana perasaan kehilangan bapa sejak kecil. Bapa meninggal dunia ketika umur saya dua tahun, sebelas tahun kemudian barulah ibu saya berkahwin semula. Walaupun hubungan dengan bapa tiri akrab, tetap tak sama sebagaimana hubungan dengan bapa kandung."
Berita Harian
Sungguh saya suka baca
ye la, dah la Aaron Aziz tu GLAMER, KACAK
tambahan lak BAPAK PENYAYANG
bertuah anak-anak die
LOVING FATHER + Husband
i wish my HUSBAND will do the same
memang suka BANGET

2 comments:

Faztee Danisha said...

kita mengimpikan suami romantis sbegitu..ayah yg loving utk ank2..diri sendiri kene jd dulu..

syukur atas nikmatnya
petronas untung besar..kemain lg

cinda said...

asal x letak gambo aaron...huh hero tebaekkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...