Followers

Monday, May 16, 2011

Sengal SABTU

Dek kerna malas nak masak
KAMI SEKELUARGA
menjamu selera AYAM PENYEK
dan dengan meleleh air liurnye
saye nak cite
SEDAP SAMPAI JILAT TAPAK TANGAN
ok
tapi bukan saya la
MR HUBBY SAYA
huhu
walau ape pun keadaanya
saya memang x sempat nak snap any pic
pasal ape?
pasal anak dara saya nak g jenjalan kedai sebelah
ADE KAWAN katanya
so memang menempek je la die kat kedai sebelah tu
HAIYA
mama ko nak makan pun x senang tau
dan dengan BANGGANYA
makan secara bergilir tetap diamalkan
demi kebaikan semua pihak
HAHAHA
anyway
memang sedap la
kedai die
kat BANGI
dekat ngan area STADIUM BANGI
skang ni die ade promosi
satu set ngan air skali baru RM8.90 kot
klu x silap la
gambo ehsan google

2 comments:

LIYA said...

saya dh cuba situ...

Ardini Humaira said...

kalau RM8.90 memang dah berpatutan. sedap lak tu.. bestnye kalau dni dapat g makan kat sana :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...