Followers

Saturday, May 14, 2011

Part time CLEANER

Udahle dirumah pun pakar mengemas
dibawanyer tabiat ke tempat lain
ALHAMDULLILAH



tapi
 kutip daun la
dah macam tarzan mama ko tau x?
akhirnya
ngan alternatif lain
mama ko menunjukkan ciri2 kreatif
cam ne mama cucuk kat kayu ni, curios
 gunakan stik yang ade kat situ
dah lain pulak jadinyer
abis sume daun lak nak di cucuk ke kayu
ALAMAK
nak cari lagi la..... syoknyer
 tapi
kepada korang sume,
jalan ajar ni pada anak korang ye
ni dah kira ade skit silap ajo la ni
kat umah ajar die buang sampah kat tong sampah
skang ni
bila nak buang daun tu
MAMA die dah silap ajar
buang kat dalam
longkang pun longkang la
 LONGKANG
dengan penuh tekun
sehelai demi sehelai die buang kat dalam tu
selagi daun tu x jatuh
selagi tu x puas hati
HAIYA 

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...