Followers

Thursday, May 12, 2011

Last day = HAPPY :)

Kenapa saya happy
suke la nak happy sesaje takkan x leh
huhu




x de la saje je
dah 3 hari exam so
ari ni last day
dah dengan bersungguhnya saya nak kata
saya x confident langsung ngan paper ni
rasa nak menangis tengok soalan
sabo je la
klu lulus ngan cemerlang tu
memang LUCK baik punyer
huhu
dan 3 hari jugak la
aku menikmati pemandangan yang indah
kat MAEPS
jauh ooo
nak jalan kaki dari parking ke dewan 
ni baru separuh jalan tau
ni kira nak dekat sampai la ni
tapi....
 DEWAN A
sampai sudah
alamak
jauhnyer seksyen A
sayup je mata memandang
nak tengok-tengok kot-kot ade yang kenai pun
x sempat la
kecik halus je aku tengok sume orang
dah tu, punya la luas dewan die




ape-ape pun
TAMAT sudah EXAM
saya nak sengih bila result kua nanti
hahahahaha
GELAK siap2 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...