Followers

Thursday, April 7, 2011

Berjaya jugak

Dalam masa 30 min
Korang rasa cepat x 30 min tu
huhu
aku rasa dah abis cepat la tu
aku telah berjaya 
menukar header
blog aku
hahahaha
nape?
 x caye?




x payah
sila percaya saja








sebelum ni saya pakai yang ni
huhu
tapi yang ni bukan lah yang pertama
saye penah ade bnyak header
maklum la
saya tengah kemaruk nak berheader beso gedabak
hehehe
tapi







kali ni
konsep tetap sama
muka dalam tu pun tetap sama
yang lain die dua je
sape leh teka ape yang lain
huhuhu


ala senang aje
1. umo anak saya dah lain masa pin ni. hehehe
2. saya guna aplikasi yang lain kali ni




selalu tu saya asyik guna photoshop saja
so kali ni
saya guna yang lain skit
saya guna seperti yang penah MAT GEBU sarankan
memang best la
x sangka betul ngan hasil die
tapi ni saya x abis lagi godek
ni cam kira basic la
klu sape dah xpert
memang menagis la
tengok hasil die
contoh terbaik
tengok je la sume pic makanan kat DTS tu
rasa cam nak terkam je kan


SEKIAN saja untuk hari ini

p/s: Saya g beli karpet tuk ofc huhu, berteman ngan cik puan CINDA

3 comments:

muCux said...

ambik oder wat header x?

Axie04 said...

cik mucux: u pun leh wat sendiri, sangat simple pkai picnik tu tau

Faztee Danisha said...

gi picnic lg best..xpning2..sila amik upah utk header..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...