Followers

Tuesday, July 6, 2010

Font Baru

Setelah penat mengedit.. huhuhuhu.... mengetest font baru.... sblm ni x terpikir lak nak download font... skang baru teringat... gile bnyak font die... mula la nak download sume... huhuhuhuhu.... font type yang aku guna ni ade lah.... cowboy ape tah... dah bnyak sngt... smpai dah x tau ..... skang ni dilema aku ade lah..cam ne nak apply font kat blog... jenuh dah mencari font cantik2......... last2 x leh nak apply... hish... bnyak lagi aku kene study benda ni.. tapi masalah die cam ne aku nak study... si techik aku tu kene di study kan dulu... silap2 die lak study aku.. jenuh ni.... mane la masa die nak study ni.... Masa mencemburui aku.... bulan depan nak PTK lak... mati aku ni... bnyak lagi x study..... masa ooo masa.... tunggu lah aku.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...