Followers

Friday, June 25, 2010

Christina Maria Aguilera

Dah lame dah aku mengikuti cerita die ni.. sejak Higgh School lagik... dari cite budak sopan... kepada wanita berpewatakan "hot" smpai jadi mak orang..... ntah ape yang aku minat sngat kat die ni pun aku x tau la.... actually masa high school dulu ade la member aku tu tergila2kan Britney Spear.. so disebabkan aku x mo same ngan orang lain so... aku pun kate la... aku minat si Christina neh... so sejak dari itu.. bermula la.... karier aku sebagai fan Christina ni... huhuhu.. slalu gak la aku masuk page die... n siap joint fan club lagi... any info berkenaan die sume ku baca... bnyak gile pic die aku simpan... smpai skang aku pun x tau la bape bnyak pic die aku simpan... sume the latest pic aku simpan... leh dikatakan cam scrap book la pic die ni aku buat.... klu la aku rajin blaja cam tu kan bagus... ni lain rajin la plak.....huhuhuhu...... so dijadikan cerita,.... aku minat die ni bukan la secara sengaja...sume ni angkara.. member aku.. huhuhuhuhu..... for more info sila la korang layari kat sini http://www.christinaaguilera.com/us/home  dari awal kelahiran web ni smpai skang, dah macam2 rupa dah die nyer design ikut musim huhuhuhu .SEKIAN, selamat bergembira.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...