Followers

Wednesday, July 7, 2010

The new news

My partner in crime kene tukar la plak... tukar ke seksyen lain.... bukannya tukar jauh pun... but still lost la jugak.... huhuhu... and the good story after that die lak dapat APC... so tahniah la ek... huhuhu.. dah 10 taun keje tu.. x terlawan aku yang baru nak masuk 4 tahun keje... bnyak pengalaman die... bnyak "tutttt" yang kecewa... bnyak story dah diperdengarkan.... skang ni aku menunggu tuk dpat partner baru lak... anyway selamatd atang to my new partner.. huhuhuhu.....semoga ko tahan la ngan aku ni ek.. hahahahahahahha... isyaallah... aku bukan makan orang pun kan... heheheheehehe


Zira yang dah hampir 4 tahun jadi partner aku.... yey
Kepada sume kengkawan yang dapat partner baru... termasukla jiran aku yang jugak akan dapat partner baru.. selamat berkenalan la ek... huhuhu... kepada kengkawan yang bertukar dan yang dapat partner baru tu.. semoga berjaya dan selamat mencuba.... amin..... ramai kawan luas pemandangan... luas pengetahuan... luas segala-galanya... huhuhu... GUDLUCK sumer...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...