Followers

Thursday, November 10, 2011

Keletihan

Sesungguhnya hari-hari yang sangat letih
selepas bercuti raya
maklum la
2 kampung dijejaki setiap hari
bayang kan bape kali ulang alik dalam masa 4 hari
mau patah pinggang dok kat dalam kete



kemeriahan beraya tahun ni
memang x rasa langsung
balik kampung ni, Opah dah x de, sambut pun ala kadar sahaja
balik kpg lagi satu, mak mertua lak jatuh, lagi la x beraya
ade ke patut orang tua tu panjat pokok
sabo je la, kan x memasal dah jatuh
haiya
yang SYOK Almira je la
die je yang dok syok main



ibarat itik lepas kandang
huhuhu



ni nak sambung berkursus
selamat BEREHAT

1 comment:

Alieza Dayasari said...

ibarat itik lepas kandang...
hihihi
singgah usha entry usha iklan. sama2 tmbh tabung blog.
salam singgah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...