Followers

Friday, September 9, 2011

Jagan salahkan DAKU

Bila anda berada DIBAWAH





ape perasaan KORANG?
aku ni pun KIRA di bawah la ni
pasai ape?
pasai banyak lagi lapisan kat belah atas aku ni



bila dah cam ni
adakah suara2 orang di bawah macam aku didengari?
adakah yang dok kat atas tu akan mendengar sore aku yang sedap neh?
atau pun JUST amik sikap nasib ko le, ape aku kesah?
bukan aku yang kena.
lagi pun, masalah ko, ko la setel sendiri




tu la die
lepas tengkuk sendiri je
tak ingat langsung orang lain
padahal, klu x de la orang bawah cam kami ni, SAPE LA KORANG tu


bila ko susah
orang yang dok kat bawah ni la JUGAk yang nak menolong
orang kat bawah ni la jugak yang dipersalahkan
orang kat bawah ni jugak la yang x betul




ape nak buat?
dah jadi orang bawahan
cam ni la, terima je la NASIB seadanya






Rezeki masing2 ditentukan olehNYA

3 comments:

muCux said...

saba je la. . .
klau baik smue org atas
pas2 puji melangit
yg busuk org bawah nie ha
ye dak?

Faztee Danisha said...

secara lisan orang xdengar..gune cra lain pulk,,biar isi ht yg bkate..

SuSuLemakManis said...

bile yg kat atas dah mendongak ke langit, memang susah le nak pandang lagi ke bawah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...