Followers

Friday, September 9, 2011

Bilakah?

Banyak sangat persoalan dan pertanyaan dalam kepala HOTAK ni
Bila GAJI nak naik?
Bila la KEJE bertimbun nak abis?
Bila nak G becuti-cuti MALAYsia?
Bila nak PENCEN? dah bosan kerja dah ni
Bila la nak jadi MEM beso? dok umah jaga anak je: BOLEH?
Bila? Bila? Bila?







isk-isk
bnyak la bila


yang lagi best tu?
Bila GAJI nak naik?
macam2 cukai dah naik
tapi gajinyer x naik2 lak
HAMPEH tul la
barang-barang lagi la bnyak dah naik?
barang rumah
barang dapur
barang-barang



eeee
sume naik la
yang x naik hujan je x naik balik
turun je





musim jerebu ni OK gak ujan
kurang skit pencemaran.






e SENGAL

2 comments:

muCux said...

kak klau gomen naik gaji barang pun naik skali aku rase xde bezanya kite tetap tersepit terutama org cam aku nie dah abis berjimat dah nk survive hidup :)

Faztee Danisha said...

gj xnek pn brg tetp nek..cukai dh mcm2..lum bajet dibetnagkn..dh kau tax telco..org dh hentm br nk pertimbgkn balik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...