Followers

Tuesday, August 16, 2011

Duit Raya + Sampul Raya

Korang dah tukar ke DUIT raya
ala.... duit nak isi angpau nak bagi kat anak sedara korang tu
smalam tetiba masa my Hubby balik dari kerja
terus die bagi tau die dah tukarkan duit raya
dan dengan terkejutnya
saya cakap MAK AIH, CEPAT nyer
huhu
kami pakat gelak je la
bukan ape
takut nati kelang kabut terus lupa nak tukar
skang ni tengah PENING
mane lak nak cari sampulnyer
takkan nak di hulur KOSONG tanpa sampul lak
haish sangat PONING
nak beli MOF punyer
mau 2 hengget 10 keping
nak pakai 50 keping dah 10 hengget




jadinyer
SOLUTION
jom wat sampul sendiri
hehehehe
dan dengan jaya nya saya mendesign sampul ANGPAU sendiri
tahniah kepada diri sendiri
untuk tidak membazir
AMIN
ALHAMDULLILAH

5 comments:

nurul asyikin(kak chik) said...

nk satu leh,,,hahha,,bt sampul sndiri,,kreatif tue,,,nmpak ikhlas cikik,,,sokong

aizamia3 said...

kita beria2 masukkan dalam sampul.. penyudahnya bagi cenggitu je kat anak2 jiran yang datang bertandang tahun lepas..

Faztee Danisha said...

PRINT LEBIH CKIT NT..IF RJIN AQ PN AKN WT SNDIRI TP DIRUMH LA..

zainul zaki said...

mana sampel,, tunjuk ar kak...

NormaLiza Mah said...

jommm jgn beli.. bazir jer.. dpt free tak per...
hihihi......
click2 iklan tambah tabubg nffng..
jom singgah n klik2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...