Followers

Thursday, August 11, 2011

Dah start SHOPPING

Shopping jagan x shopping
Bagi yang belum bershopping tu
BOLEH LA g ek
bagi cam aku yang dah terawal membeli baju tuk anak
MULA la MELELEH air liur 
negok baju budak yang cun-cun
siap dapat discount lagi
SABOOOOOOO bebanyak





Jadinyer tengok je la ek
Beli yang perlu sahaja
x payah nak membazir lagi
sangat berusaha untuk tidak berbelanja secara berlebihan
untuk RAYA kali ni
bukan ape
kene la prepare kot ape2 jadi ke
tambahan, bila setiap kali RAYA ade je belanja tambahan yang dikeluarkan
klu bajet cam ne pun mesti x jadi punyer
ade je yang nak di belanjakan
Tambahan tahun ni
ROADTAX kereta mati lepas RAYA lagi la
nasib la satu je
klu tidak mau nangis
HAHAHAHAHA
bukan nangis pasal ape
dana tuk dishopping kurang SUDA




SEKIAN terima kasih
SELAMAT BERSHOpping
jagan ULAT g shopping waktu kerja ye
nanti kene TANGKAP
baru tau
HAHAHAHAHA

3 comments:

Faztee Danisha said...

camne org gomen xkene chop suke ngulor..bnyk sngt wt sale dkt2 sini.

Axie04 said...

X LAMA LAGI MESTI ADA SALE KAT PICC LAK TU
HAISH, TAMBAH ULAT DAN BUANG DUIT

Faztee Danisha said...

tepuk dada tny selera..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...