Followers

Friday, April 8, 2011

Pencapaian TERTINGGI

Dalam keheningan
subuh hari
dengan keadaan
gelap gulita dan sejuk
saya memandu ngan laju
kenapa?









saya menghantar pergi (balik tido je, ingat ni hotel ke? haiya)
HUBBY saya
(hampeh kan? teksi PUTRAJAYA ke LCCT  RM93.00)
nak wat cam ne dah jadi tugas rasmi
saya drebar kepada suami saya
hahahaha









masa ni la
saya wat pencapaian tertinggi saya
ditemani HUBBY tercinta
yang SEMANGAT membakar
tahap emosi saya
140KM/j
hahaha
abis laju la tu
klu laju lagi
aku x tau la
kete memang leh pegi
takut aku je yang x leh pegi






itu saya
tapi saya sure
korang mesti bawak kete lagi laju kan?
mesti dalam hati korang dah bising, sibuk tul die neh. tu pun nak cite
tapi tu la hakikatnya
dalam keadaan gelap malam (siang pun takut)
dan jalan yang lengang
saya takut nak bawak kete lelaju
takut tindakan reflek saya kurang pantas
hehehe

p/s: bawak kete lelaju demi nak mengejar flight. hahahaha.

7 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

udeng nk pi mane tu? huhu

cantek almira kat header..sengih jek memanjang budak ni ye..
ikut sape ni suke benor kat kamera?hehehe

Axie04 said...

g miri
tapi kejap je
petang ni balik la
hahaha
jam g kampung sebelah je

sekamar rindu said...

jgn lah laju2....bahaya..:))

Aina said...

cute sesangat ur princesss:)

Adahunny said...

hye..i datang gegar blog u jugak..hehe btw, thanks tau

ardinihumaira said...

wahhh okay la 140km/j... kalo yang bawak 30km/j tu rasa nak nanges je kalo duk blakang dia hehe

Qamarul said...

huhu dulu2 saye bawak laju gak.. pastu semenjak dah kena saman 2-3 kali speedtrap dah takmau dah..

bawak 110 jekkk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...