Followers

Sunday, March 20, 2011

Sayangkan anak tangan-tangan kan?

korang sure ke korang nak?
ye la ..
nak tangan2kan anak korang tu..
tambah lak anak tu la baru sorang je
buah hati pengarang jantung la katakan
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kisanyer...
samalam (sabtu malam ahad)
kami sekeluarga berkesempatan la g ceramah anjuran 
surau Al-husna...
ceramah perdana la katakan...
alhamdulillah... dapat gak la mengajak kaki ni melangkah ke surau
abis sume ku angkut..
ngan Almira skali.. 
dapat gak la Almira berkawan...
ustaz jemputan die...
 ni la
ustaz Ahmad Husni.
glamer ni
slalu ade kat tv9
rancangan tanya lah ustaz
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ceramah kali ni pun best
ustaz tu citer cam ne nak
asuh anak ikut sunnah nabi
yang kebanyakkan orang sekarang ni
dah tak ikut
yangg depa ikut skang ni
sunnah bapak-bapak depa dulu
maklu la
bapak depa dulu 
ajar anak pakai rotan
tu yang depan pun kuat rotan anak
sedangkan zaman nabi dulu mane ade
anak tu ditatang bagai minyak yang penuh
dijaga dan disayangi,
nak ajar pun ada cara
x la main tibai je terus klu budak tu salah
isk... 
senang citer memang berbaloi la g ceramah tu smalah
berbaloi-baloi...
len kali
moral of the story 
tanya lah ustaz 
 

1 comment:

Zy said...

patut gak mengajar anak kecik2 nie x kiralah anak sorang ker ramai takut besor nnt kita yg ditangankan.....hehehe x gitu para2 ibu bapa yg sewaktu dgnnya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...