Followers

Saturday, March 19, 2011

Refleksologi

ni bukan ape ni..
saje je la
nak kongsi2 ngan korang sume
ni angkara pasar tani smalam la ni
cik puan cinda terjebak ngan refleksologi kat situ
tetiba ade lak booth refleksologi kat situ
die pun ape lagi...
try la..
nak ilangkan sakit2 badan katanya
tapi.. ye la... dah penat wat keje skali sekala ape salahnya
tapi... 
bukan nak citer pasal cik puan cinda yang g urut kat booth tu
nak citer pasal
.
.
.
.
.
.
.
.
unit perubatan tradisional dan komplementari
model sambilan x berbayar
 korang tau x bende ni kat ne
ala...
kat ospital je
 
 kan dah cakap....
kat ospital putrajaya tau
ni bukan ape...
senang gak la
kepada orang yang dok kat putrajaya
x yah nak menggagau mencari tukang urut dah
terutama kepada yang baru lepas bersalin
tapi ni bukan untuk lepas beersalin je
ade akupuntur
perubatan herba
ngan urutan melayu
tapi aku x la penah try lagi
nanti sekali sekala nak la jugak try
mane la tau sesuai ngan citarasa
dekat pun dekat je...
budak sengal sibuk nak posing gak
 
klu di lihat di luaran
memang cantik la
tapi x tau la kat dalam cam ne
 servis die pun x tau la cam ne
kene try baru tau
 ape2 pun beruntung la orang dok putrajaya neh

p/s: nak try ni kene surat dok ke?
      hmmm.. x sure la, cam ne ek?

2 comments:

cinda said...

zie,,,aku dah masuk..kena amik surat doc luar..kata nak wat rawatan..laki aku ade suratdah tp x g gak lagi..ingat nak wat akupuntur.

Axieda'great said...

ok la tu.... senang gak la nak try. rugi la laki ko, try je la... mane tau berkesan ke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...