Followers

Friday, February 25, 2011

makin tinggi

Adakah benar fakta ini.....
rasa cam tak caye je...
ade ke
apo la...
memang x caye...
tinggi aku 152cm....
tapi ari ni jadik 153cm......
isk2 
ni mesti pengukur tu tetiba suka kat aku
sblm ni x penah lak berubah...
elok je 152cm
ikut kan fakta sebenar la...
rasa aku la...
tubuh manusia
actually bukan tubuh la... 
tulang sebenarnya stop membesar
pada umur kita selepas akhir baligh...
rasa aku la..
ni fakta x tau la tepat ke x?
pastu ketinggian jugak x semestinya tengok pada baka
kengkadang ade jugak kesan hormon
ape2 pun aku adalah sangat tekezut
 

1 comment:

ftdanisha said...

penyukat tu tipu...anda di tag utk join..http://shares-something.blogspot.com/2011/02/1st-give-away-by-deekuntum.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...