Followers

Friday, February 25, 2011

Kengkawan novelis..

Korang penah x terpikir tuk jadi novelis...
aku x de la
memang always la kering idea bila nak menulis...
dulu masa zaman sekolah nak wat esei pun merangkak
rasa nak nagis je bila ade homework...
tapi... ade orang yang idea datang melimpah bila menulis
nape?
alhamdulillah... anugerah tuhan....
dari zaman sekolah memang ade la sorang senior aku tu
jadi novelis la...
dah bnyak dah buku die kua...
tapi aku start tau die ni senior aku masa buku ni kua
ha... 
buku ni la...
die guna nama pena fariza zuliana
dan tu lah jugak nama betul die..
skang ni dah bape bnyak novel die aku pun x sure la...
dan tetiba tadi...
terbaca lak...
ade x member opis yang jadi nevelis
dan novel die ...
alhamdulilah dah pun di lancarkan...
syukur...
first novel die ni tajuk die & die....
ape yang penting nak ucapkan...
tahniah kepada kak Nik,
selamat maju jaya....

 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...