Followers

Thursday, December 9, 2010

Nyamuk punya angkara

Anakanda kesayangan saya alah pada nyamuk.... Kesian Almira, kene gigit nyamuk sikit je, die punya merah dah macam kene cop ngan lipstik red chili... kesian tul la kat budak ni... klu kat area dalam baju ok lagi la nak sorok-sorok, ni dah kene kat pipi cam ne nak sorok lagik, bising atok tnya nape muka Almira, siap ngan bebelan pada mama lagik.

Actually aku pun pelik gak la, punya tinggi umah aku neh, cam ne nyamuk leh still ade, nak kate aku x wat pencegahan pembiakan nyamuk, tetiap minggu aku cuci sume takungan yang ade, siap spray lagi every petang... isk-isk ,... yang jadi mangsa adalah si little princess ni. huhuhu, yang lagi parah skang ni, bila die dah pandai nak garu kat tempat2 gatal tu, jenuh la prevent dari die garu... macam-macam kene wat.. hehehehehehehe... sian anak mama kan kene gigit nyamuk. Tapi yang lagi pelik bila kene gigit semut kat kpg x pulak die merah cam ni.. klu kene gigit semut sekadar merah kejap je... then 5 min pastu ilang la... nyamuk gigit seminggu baru nak ilang... jenuh tul... huhuhu.. 

Pening memikirkan NYAMUK

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...