Followers

Wednesday, September 11, 2013

Majlis merisik dan PERTUNANGAN my cousin


Plan asal memang majlis ni jadinya pada hari mederka 
31 ogos 2013
tapi ade la di sebalik tu cite suka duka
yang patut disimpan untuk pengetahuan keluarga sahaja
macam2 hal
kejap jadi, kejap x jadi
GERAM
walaubagaimana pun
akhirnya masjlis tu berlangsung dengan serba ringkas
walaupun x seringkas cerita
the deco2, home made by me
n ade la tempah satu deco from cik puan CINDA
tart yang meletop GITEW

berbekal kan otak kreatif yang dah karat
di laratkan jugak membuat bende2 ni sume
walaupun musibah yang melanda
dalam kesedihan, ade jugak berita gembira
ALHAMDULLILAH


on that day
ko tengok
bercium bagai la plak
padahal orang kat depan sibuk dok bincang bagai
yang kat belakang dah macam2 peeel
sabo je la
si HARIS (pencium) siap reques nak pic ni tuk diletakkan kat facebook
terus ternganga ai dengar tau
sabo je la






anyway pic x leh nak letak bebanyak
line cam tengah bengong
tapi
ALHAMDULLILAH
semuanya berjalan lancar
walaupun masa tu masih tengah sibuk berpantang 

2 comments:

Nad MamaZN said...

Yg bertunang tu yg pakai baju biru tu ke?
Patut xdtg umah aritu...

Axie04 said...

isk x de la
yang ni sepupu lelaki
abang kepada si baju biru
hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...