Followers

Thursday, May 9, 2013

Pasir putih tepi TASIK ajer


Monday 6 Mei 2013
tersengaja cuti
padahal dah balik dari kampung 5 Mei
tapi sesaje je malas nak keje
jadinyer
keluar rumah dari pagi
Pusing2 makan2
basuh2 kete
cek2 dokter kejap
LUNCH balik rumah
lepas ASAR kua balik
dengan tujuan dan niat nak bagi bebudak main pasir
 Jadinyer bermain pasir la si kakak
si adik kebetulan x berapa sihat
memang syok abis la si anak dara
siap bawak segala mak nenek lori 
baldi nyer siap ngan pencedok bagai 
 last main pasir nyer idak
berendam dalam air je lebih
dah tu nak balik SEKSA
jenuh bergaduh dulu baru balik
si adik dapat main kejap aje
tu pun cicah2 pasir je





klu nak main pasir memang boleh la datang sini
memandangkan putrajaya ni memang kawasan x berpasir
tapi klu nak mandi, x digalakkan
memang x cantik langsung airnyer

Pn MAMA@axie04

2 comments:

Nad MamaZN said...

Kat mana ni??? Takpenah tau pun tmpt ni huhu
Ksian...
Nnt kasik kan direction nak ke sini ek
Tq :)

Axie04 said...

kat area pullman
kami pun baru je jumpa
slalu dok dengar citer je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...