Followers

Wednesday, April 24, 2013

Gomol gomol


 Kesekian kalinyer
kami mendaki tangga menara tinjau kat taman wetland
selepas melawat itik dan angsa untuk keberapa kali
rajin menggerakkan kereta ke sini pasal
anak dara ni pencinta haiwan
so melawat itik ngan angsa tu kira abis seronok la

 dah alang2 tu panjant tangga mera tinjau
dah rasa cam nak lelah pun ade
stamina dah out la katakan
tapi bila sampai kat atas
rasa seronok sangat
sejuk je
angin pun sepoi2 bahasa
budak 2 org melayan main guling2
macam dah x cukup lantai berkejar
seronok x ingat
 siap guling2 bagai
nasib la x de orang 
jadinyer macam tempat ni aku yang punya
lama gak dok kat atas ni
 masa ni sebenarnya baru je balik dari pameran
KATAK & KODOK
kat muzium alam semulajadi presint diplomatik
Almira kegelian dok tengok spider yang beso2
terus cabut lari
 main kat sini pun best jugak
berangin je
sejuk je
x risau nak peluh2 bagai
cuma nak menapak tu je la
riadah di petang hari
seminggu sekali
ape salahnyer kan
MEH pakat panjat lagi minggu ni
MAU en papa


Pn MAMA@axie04

1 comment:

Nad MamaZN said...

Terserlah bapa penyayang udeng ni hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...