Followers

Friday, March 15, 2013

Saya x Suka


SERIUS
saya memang x suka
x suka menyusahkan org
(ni bukan bermaksud saya x pernah susahkan org)
klu boleh mmg x mo susahkan sesape
klu boleh x mo pun mintak tolong org if saya boleh buat sendiri



secara lahiriahnyer mmg saya boleh buat sendiri
tapi bila bab keje
mmg saya x suka
x suka bila org yang bertanggungjawab x nak lakukan tugas
if saya boleh buat pun, x sanggup nak tolong klu tuan punya badan sendiri pun x ambil initiative nak melakukan kerja
(lain la citer klu ko mmg x de ke / x tau nak buat ke / mmg keje aku ke)
ni dah sah2 ko depan mata saya, takkan saya still nak tolong ko buat kan keje awak
dan sah2 jugak keje tu tanggungjawab ko
dah sah2 jugak ko yang sepatutnyer bertanggungjawab
x payah la nak salahkan org
x payah la pura2 x tau ke ape
secara logiknyer mmg ko tau pun ape yang terjadi
tapi still nak letakkan kesalahan pada bahu org lain

ape salahnyer ko mengaku kesalahan
luak ke kalau mengaku
hilang hidung ke klu mengaku






SENGAL



Pn MAMA@axie04

1 comment:

Collagen rumpai laut said...

salam. promosi harga pure marine collagen(PMC). gred AAA(purple) RM20(100g). Gred AA RM10(100g). harga termurah di pasaran/ hanya RM200 gred AAA untuk 1kg!! kepada sesiapa yang berminat untuk menjadi reseller hubungi kami sekarang! tq-naz

sms/watsapp: 0172778056
faceboom page: www.facebook.com/Collagenrumpailautsabah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...