Followers

Tuesday, November 27, 2012

mat semat

today is tuesday 
hati berbunga-bunga
pasal ari ni Almira dok umah
rasa lain macam leganya




si adik plak dah start melasak
x mo tido
yang die tau nak main aje
agah la cam ne pun
comfirm gelak
dah tu mmg kaki sembang budak neh
nak suh mengadap die je
dah tu, pandai lak tunjuk emosi,
agak2 je nampak muka mama balik keje
terus je menagis melalak cam kene dera, walhal ko elok je gelak2 sblm mama masuk pintu.
wahai anak teruna... memacam la

2 comments:

Nad @ MamaZN said...

Nape almira dok taska?
Mak axie tak dok skali dh ke?

Axie04 said...

Dok sekali lagi,
Tapi cdgnyer nak bagi die berkawan Dan akhirnya x jadi la, x rela

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...