Followers

Thursday, August 30, 2012

Serba x kena

 Nengokkan gambar ni cam sempurna je baju si Almira
tapi
bila dah cam ni baru tau
x sempurna mana pun
maklum la baju je siap
kainnyer x siap
nasib la, janji ade jugak purplenyer
tema tuk 2nd day raya



alkisahnyer
ade kain pasang yang dibeli tahun lepas n x dijahit lagi
then terus pegi hantar kat tailor
dah pesan dah sesiap kat tailor suh jahit baju budak dulu
supaya klu x cukup kain, baju mama senang nak cari tu matching ke ape
tetiba bila dah nak dekat sngt ngan raya
tailor call bagi tau
kain almira x cukup
mama pun nek heran apasal plak
rupanya si akak tailor ni jahit baju mama dulu
jadinyer, baju little princess mama x cukup sifat
sabo je la
nak g mencari kain pun dah malas + iskandar pun suka buat hal
nak x nak, padankan aje la dengan seluar

nasib la macam ok je



p/s: macam ngam plak, n selesa je die nak berlari bagai

2 comments:

Nad @ MamaZN said...

naseb baek maknye kretip :)

Axie04 said...

nasib2 je, huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...