Followers

Thursday, December 22, 2011

Tagguh Pulak dah

SBPA ditangguh pulak
tengah dok sibuk nak meyain tetiba tangguh
ape la plak halnya kali ni
agak2nyer ape la faedahnya kali ni
kebaikan ke keburukan?
mane satu la
rasa aku la
orang yang dok wat pengiraan gaji ni bukan ape
die dah lama sangat pendam kemahiran matematik die
tu yang leh wat pengiraan seSUSAH itu
padahal klu ko buat cam kenaikan 2007 tu kan senang
x yah nak pening2
pastu ko pun x la makan sumpeh dek orang
x memasal je kene sumpah seranah
orang ni naik seciput
yang lain naik setoek
ape ke hal ntah le
kate nak tolong golongan bawahan
tapi rasanya korang tolong golongan korang je kot
maklum la, orang bawahan ni mane pandai nak pakai duit
mane makan
kami sume bercucuk tanam, pastu bela ayam itik kat umah








SENGAL la korang

3 comments:

mom.4.two said...

kami kat sini baru nak bagi taklimat pasal SBPA ni esok..tp mcm2 citer kurang enak dah dengar..harap2 ade la penambah baikan lepas ni

aizamia3 said...

moga dengan penangguhan itu akan ada berita gembira yang takde makna tersirat untuk kakitangan kerajaan..

akulerzy said...

diharapkan penangguhan akan memberikan manfaat buat golongan bawahan cm kita2 ni....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...