Followers

Thursday, December 8, 2011

Oh Klinik... Oh Hospital

rasanya dah x larat dah nak menjejakkan kaki ke klinik ngan ospital lagi
rasnya dah menyampah ngan temujanji2 yang ditetap kan
dah abis bosan ngan ujian2 yang perlu dilakukan
dah bergelen kot darah diambil
tapi... x de solution pun
yang pasti ubat yang perlu dimakan makin bertambah
ujian yang diatur untuk masa akan datang dah bertimpa2 menunggu
BOSAN




klu membawa ni
mula la macam2 penyakit datang
mula la sume nak di check
mula la menjadikan klinik dan ospital rumah kedua




bagai mana nak mengani stress cam ni
cam ne nak tingkatkan prestasi kerja cam ni
cam ne nak menyudahkan kerja yang bertimbun
makin bertambah stress ade lah
kegembiraan membawak ni x menyembuhkan penyakit yang
dok syok melekat kat badan neh

uuuuwwwwwwaaaaaaaaaaaaa

1 comment:

Faztee Danisha said...

STIAP KSUSHN PSTI ADA KEBAIKAN..WTVR HPN LIFE MUST GO ON..HEHEH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...