Followers

Tuesday, October 18, 2011

Kreatif KE?

Agak2 korang
dalam diri korang la
kreatif ke IDAK?
aku sememangnya x la kreatif
dan memang la jugak TERINGIN nak jadi kreatif
tapi
apekan daya
otak DEN ni x memberi kerjasama









last2 orang x kreatif ni jugak la
dihantar DOK dengar ceramah kreatif dan inovasi
BAPAK segala bosan dok dalam tu
dah la sejuk
dapat lak penceramah
CINA dengan jiwa JEPUN dan berusaha Berbahasa Melayu


sangat berat TOPIK yang diceritanya
dan aku memang x paham ape JADAHnya
Nasib ko la LABU








nasib la die cakap SUME orang kreatif
terus segar bugar mata
kot2 la die bagi tips cam ne nak jadi kreatif
cam ne nak cetuskan idea2 BEST





last2 ade la jugak rasa SELF confident ni naik skit
tu pun x tau la tahan takat mane?
sesilap smpai petang ni dah jadi COMMON person balik
common as not in the creative category site
tu kreatif
klu die suh lak pikir pasal inovasi
mau pengsan lak aku ni kang
baik aku wat crossword puzzle aku aje la
PENING sudah



p/s: bila nak cukup kursus 7 hari aku ni, dah nak abis tahun dah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...