Followers

Tuesday, September 6, 2011

Setelah SEMINGGU bercuti

Dengan jayanya bekerja semula
setelah seminggu menghabiskan masa dan membuang masa
bersama KELUARGA di kampung
BERAYA tahun ni NAMPAKNYA kurang bermakna
kerana KAMI x beraya sakan
ALMIRA dilanda VIRUS demam BATUK dan selsema
JEREBU agaknya
rasa cam x bermakna je RAYA kali ni
melainkan IBARAT orang NOMAD
yang bepindah randah tanpa TUJUAN







Almaklumla
kami berulang alik dari kampung AKU ke kampung EN Hubby
hampir setiap HARI
nak BAGI adil la katakan
huhu









Bukan ape
tahun ni sambutan Aidlifitri ala-kadar
ye la
OPAH saya masih lagi sakit
pastu ANAK dara tu pun demam je







Kami hanya sempat beraya ke RUMAH2 keluarga terapat sahaja
itu pun setelah dipaksa dan disarankan UNTUK beraya
Di sebelah Mr Hubby kami hanya beraya dalam 4 5 buah rumah gak la
tapi bila kat side aku ade la kot dalam 2 3 buah umah gak
termasuk la OPEN HOUSE yang menyebabkan ALMIRA terdemam
dek kerna MERCUN yang dipadang hampir 5 minit
mau nya ALMIRA demam terkejut
SABO JE LA


























SELAMAT kembali bekerja
JANGAN culas
KEJE DAH MENIMBUN kat atas meja dan perlu diuruskan dengan kadar segera

1 comment:

Nad @ MamaZakwan said...

nk dtg umah udeng aritu, tapi takut takde org, huhu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...