Followers

Monday, September 26, 2011

Nak BUNUH diri pun makan KOS BESAR

Percaya atau tidak
memang bunuh diri cara ini sangat lah mahal
nak beli satu hal
nak sediakan tempat 1 hal
dengar2 BAJET tahunan 2012 pun nak naikkan lagi HARGA



























































lagi mau tanya harga ape?
harga ROKOK la


































dah la ROKOK nyer mahal
tempat nak merokok pun memakan KOS yang tinggi tuk dibina
smoking area PICC























dah tu penyebaran asap tu
menyebabkan pembunuhan beramai-ramai orang sekeliling
tak ke menambah KOS perubatan PULAK
yang sakit hatinyer
KORANG isap, apah IDAK
ni yang dok MENGHIDU lak macam bangkai bernyawa dek sakit memacam
memang sangat GERAM dengan SANG perokok
sila MEROKOK dengan berhemah
dah orang dok siapakan tempat merokok pun dah cukup bagus
MEROKOK membunuh
MEROKOK adalah HARAM disisi ISLAM

ade BRAN mau cuba







saya ANTI rokok

1 comment:

Faztee Danisha said...

aq dh xtahan da dengan perokok2 kt ofs ni..stiap kali thidu bau asap tu,pening ooo..leh jatuh sakit gini..kalu aku disahkan tkene pnykt yg bpunca ngan rokok ni..sah2 aq saman perokok n ofs ni..hahha..laki aq xrokok..syukran

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...