Followers

Monday, September 12, 2011

Manual VS auto + Moden vs ..........

zaman skang ni sume pun nak cepat
sume pun nak SENANG
sume nak LAJU




Kete Auto - tapi cam lagi best kot bawak kete MANUAL
Mesin basuh Auto - tapi terus terang cakap, aku lagi suka yang manual, x la asyik lupa nak buh pelembut kain



Korang bayangkan ek
dedulu masa zaman opah2 kita masak dodol, punya la susah, mau dari subuh smpai ke senja baru nak siap
tapi skang, 3 4 jam dah siap sekawah


TAPI, rasa die cam ne
bagi aku, aku suka lagi DODOL yang dedulu
walaupun aku memang x suka DODOL
bila dah skang ni, even more x suka la aku ngan DODOL


tu la ibarat die
kengkadang ade gak keburukan ngan
kemajuan teknologi
CONTOH paling senang
ce korang taip nama korang kat google tu
x pun ape2 yang berkaitan ngan korang la
comfirm data2 korang tersenarai
bayangkan klu ade orang nak amik kesempatan
SENANG BANGET


tapi tu la
bila x canggih, kita dipanggil mundur
bila dah canggih, MORAL kita mundur



What ever la

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...