Followers

Wednesday, July 27, 2011

JOM KIBAR

Sempena nak RAYA dan MERDEKA hujung bulan depan
Jom la pakat2 kibarkan JALUR GEMILANG tu ek
klu nak raya korang sanggup berhabis nak melawakan rumah korang
SUME nak baru la
klu x baru x jadi raya la KATAKAN

ape kate korang tolong beli sama sehelai (at least)
JALUR GEMILANG
sempena jugak kita nak MERDEKA
kali ni merdeka dengan penuh erti
MERDEKA setelah sebulan berpose 
dan MERDEKA jugak DARI PENJAJAHAN
Skang ni nak merdeka x macam dulu
SESUSAH g perang bagai
skang ni yang penting
merdekan kan dahulu MINDA dan pemikiran ANDA
sedar diri segala NIKMAT yang dikecapi skang
BANGGALAH menjadi ANAK MALAYSIA
yang AMAN DAN MEMANG MAKIN MAJU
patriotik jap, huhu
ni bukan ape, tadi balik keje dah penuh dah JALUR GEMILANG ni kat jambatan sri wawasan tu
BANGGA jap, SERIUS rasa cam BANGGA sangat tengok JALUR GEMILANG
yang berkibar BEBAS TU
ibarat cam BEBASnya negara kita dari MACAM perkara buruk

2 comments:

Faztee Danisha said...

aku tunggu aura patriotik dr laki aq ja..td siang siap bkawad bg utk kempen kibar bendra kt JPA..tungu gk kot2 ade bndera d bw lik..ehheh..kt kuartesr kte xde dorg nk sponsor bg ..biar sume blok bkbar..br cantik

Axie04 said...

SERIUS KAN
MEMANG CANTIK KLU SUME UMAH KIBARKAN BENDERA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...