Followers

Monday, June 20, 2011

Korang BACA la ni

SANGAT GERAM OK
sungguh aku memang geram
sambil dok BW kat blog LULU
 Bapak ngan anak BERSEKEDUDUKAN
memang la anak ngan bapak dok skali
tapi bukan smpai menghasilkan 3 lagi anak yang x tau ape tarafnya
ape kejadanya klu dah cam tu
tu bapak ape namanya
yang anak lak ape hal
dah x keruan sangat ke?
dah x cukup dah JANTAN kat luar sane
(klu dah x tahan sangat kawin je la)
ni dah macam ni
sape susah
sape MALU

ade hati nak wat rayuan KONON
dah kene tangkap baru ingat nak TOBAT
baru ingat ANAK BINI
masa buat x INGAT
dah keluar 3 HASIL baru nak ingat nak ajar, bagi pendidikan KONON
CUBA x kene tangkap
ntah2 10 keluar
ni dah kene tangkap
macam2 la alasan bagi


HIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
aku geram tul la
patut la bencana macam2 skang neh

2 comments:

Mrs. Amad said...

yg bapak kemaruk anak,anak kemaruk bapak..mmg da nak kiamat..agaknye susah sgt kot nak kawen n cari laki sesuai kot skrg ni...

Faztee Danisha said...

hari ini hr geramm...mmg geram dgn berite gini..leh mampus ini org!nafsu mngatasi akal..dok hutan lg baik

p/s sy pn wt entri geram..hhahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...