Followers

Tuesday, May 3, 2011

Bulan MEI

KENAPA SAYA SUKA
bulan MEI
dah ditakdirkan
atau kebetulan
banyak perkara
penting berlaku dalam bulan MEI (penting ke?)
bagi aku la
korang I x tau K
first
KETE pertama ku 
dimiliki pada 
25 MEI 2005
pastu 6 MEI 2007, my OPAH terchita masuk wad
BUAT KALI PERTAMA
setelah berumur 80 tahun (haish, opah ni buat orang tekejut je)
pastu
pada 25 MEI 2008
kami mendirikan RUMAHTANGGA
huhuhu, jadinyer
kami punyer anniversary adalah pada tanggal
25 MEI setiap tahun huhu (ni yang paling penting)
lagi best bulan MEI ni
tiap2 tahun cuti setiap 1hb (hari buruh)
dah wajib diraikan, memandangkan saya
adalah orang yang bekerja
huhu
dan tahun ni tahun KEDUA saya
mengambil KPSL, juga pada bulan MEI

itu sahaja
sebenarnya nak bagi tau
cepat sungguh masa berlalu skang ni
padahal baru je rasa menyambut tahun baru
skang dah bulan 5
isk sedar x sedar jugak kami dah nak menyambut ulang tahun perkahwinan kami 
yang ke TIGA sudah
sungguh
memang rasa masa berlalu terlalu cepat
dan kengkadang rasanya
belum sembuh lagi luka melahirkan ALMIRA
dah setahun 6 bulan dan ALMIRA


p/s:dunia dah akhir zaman kot, isnin ke jumaat tu lagi la rasa cam sekelip mata

1 comment:

deyna said...

tu le pasal..hujung bulan mei ni jugak la aku masuk keje balik...cepatnya masa berlalu...nak kena wat 5S ke...x final lg kan...yuhuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...