Followers

Tuesday, May 24, 2011

Aspire One D255

Isk nak citer pun x kene
x citer lagi la x kene
hahaha
ala
citer je la
hehehe
bukan pe
nak kongsi info
hehehe









































INFO ke ni?
nasib la
layanka je la ek












Begini citernyer
awal tahun dulu ade la beli NETBOOK
tu la ASPIRE ONE tu
then skang tetiba
ade kes yang
memerlukan aku menunjukkan WARRANTY CARD
dan dengan CUAKNYER aku nak cakap
MANE ade warranty CARD dalam set kotak laptop tu
ahh sudah
MANE NAK CARI NI (sambil garu kepala yang x gatal)
dengan nada sedih dan penuh pengharapan
dan nak puaskan hati sendiri
bertanya lah saya kepada kengkawan
pasal bende ni
dan AKHIRNYA
kawan aku tu pun penah gak
lagi hebat
WARRANTY die by MAIL
haaaaa... cam ne tu
die beli jenama HP
dan leh dikatakan aku ni ade la nasib skit
ade la jugak booklet INTERNATIONAL TRAVELERS WARRANTY
at least ade la something nak di tunjukkan
tapi KLU jadi cam kawan aku tu
mau MERAUNG sambil GULING-GULING aku

2 comments:

Zaza said...

laptop jename bru tu keeee?

Qaseh Ziera said...

tag ga kat awak.....http://qaseh-ziera.blogspot.com/2011/05/gugu-gaga-3rd-giveaway.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...