Followers

Tuesday, April 12, 2011

Badai semalam?

Erk?
ape tu
NTAH la
aku pun x sure
ade orang kata
text book masa zaman
mak-mak kita skolah dulu
ye ke?
yang ni pun aku x sure
ye la kot
dah ade yang cakap cam tu
betul la tu kot
try dok cari kat tenet
ni kira cover buku tu mula2 dulu la
if x silap la
skang ni dah tukar lain dah
dah berwajah baru dah buku ni
klu x silap jugak
cam ni la rupa baru die
 dan
sebenarnya
kisah dalam buku ni bakal 
di teater kan..
dan yang pasti aku x sure
ape kisah 
yang diceritakan 
dalam buku ni
pasal ape aku x tau
pasal aku x penah baca
tapi dari yang dengar dari mulut
orang yang dah baca buku ni
memang best
kisah kehidupan
ranjau2 hidup demi
untuk mencapai 
KEJAYAAN






Anyways
looking forward nak baca novel ni
 

2 comments:

ftdanisha said...

cam penah bc tp lupe suda

sobri yaacob said...

pernah tgk buku 2..dulu...kalau tak silap la.....:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...