Followers

Thursday, March 3, 2011

Nak jadi penyanyi pulak dah

Ni bukan kes aku
bukan aku nak jadi penyanyi pun
klu la aku jadi penyanyi
lintang pukang orang lari
ibarat cam si Gian nyanyi...
leh meleleh la taik telinga...
.
.
.
.
tapinyer ni bukan aku...
ni ha... kawan aku ni...(sejak bila jadi kawan pun x tau la)
bukan nak jadi penyanyi...
tapi dah jadi penyanyi la plak..
ala...
korang pun kenal kawan aku ni..
ala....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kawan yang ni la...
dah menyanyi la pulak
senang betul ko glamer kan...
x memasal je glamer memanjang ko
dah la artis realiti je
tetiba nak nyanyi la plak
nasib la cantik da booom....
tu yang senang je orang nak bagi test ko punye sore
cuba la cantik de vass cam aku..(ayat perasan)
comfirm x dapat ...
hmmm
ape-ape pun
gud luck je la
dah rezeki nyer ke situ....

p/s: aku nak cari lagu die neh... x dapat nak dengo lagi

2 comments:

muCux said...

sapa nie kak?
sian aku x kenal

Axieda'great said...

isk2 si mucux neh... takkan x kenal kot
ala.... yang glamer tu...
huhuhu
kim kardashian la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...