Followers

Thursday, March 24, 2011

kawin lapan kali

tajuk x mo kalah
sabo je la
ni bukan ape
dalam dok tengah selak-selak paper
terbaca la bab ni
hmm
korang kenal x die ni
memang mabeles la
cantik beb
lagi-lagi tang mata tu
bibir tu terbentuk je (ko ade)
memang tertawan la
bila usia semakin meningkat
mukanya
masih lagi come lote
x caye
.
.
.
.
.
.
korang tengok je la
klasik gitu
tapi bila usia lanjut
cam ni la jadi nya
tapi ape nak dikisahkan
ni sume ketentuan tuhan
mane ade manusia yang makin cantik
makin lawa
sume orang akan menhadapi hari tua
tu pun klu diizin kan tuhan
yang pasti mati sentiasa menunggu setiap manusia










tu la
melalut je kan
sebenonyer nak cakap die ni dah mati kerlamarin
apo la
tu je
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
citer pasal kawin lapan tu 
betul jugak
die memang penah kawin lapan kali
hebat tu
lelaki mane yang leh nak rejek die
tengok muka la
x pun tengok body la
tapi dah nak mati...
anak2 je yang temankan
.
.
.
.
.
.
.
.
selamat sudah die
kita ni yang tinggal di dunia ni
penuhkan lah amalan buat bekalan di dunia sana
amin.

6 comments:

cinda said...

ko rasa gg dia tu ori ke gg palsu kalau betul kagum aku..

b a m b a m ' s said...

yang hidup pasti akan mati.. =)

Axieda'great said...

cinda : bab gigi x pulak aku kaji
cantik beno ek
yang memuda pun dah ilang gigi

ardinihumaira said...

fuhh kawen sampai 8 kali tuh...

Axieda'great said...

dni: kesian pada yang x kawin lagi
huhu

Lulu caldina said...

dia mmg cantik masa muda..kalau tak tak kawen 8x.huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...