Followers

Friday, January 21, 2011

Main-main mata lak

Sape nak main angkat mouse.............. yey

Bila dok semak pic lelama aku pun ternampak la berbagai pic yang aku sendiri leh kengkadang terlupa.... apakah sebenarnya yang aku buat amik pic cam tu.... konon nak jadi org seni la kot (BERANGAn)

Pic NO1...... masa ni Kat Dewan Besar kat MOF... huhuhu pelancaran... Gerak kerja 5S....

..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
SAPA PUNYA..................... Sila ngaku.... hahahahahahahahaha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kaki daaaa... korang ingat ape ek.... sape punya ... huhuhu baik ngaku.... aku ngaku.... yang tengah tu kaki aku.... sape tau yang dua tu kaki sape? huhuhuhu

Hahahahahaha... ok tengok lak pic lagi satu.... tadi kita dah main kaki.... skang kita main lain lak ekkkkkkk......tapi pic ni kene credit pade tukang amik gambo yang berusaha susah payah jadi stunman masa nak amik shoot terbaik punya.... MR Faizal....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Same gak cuba teka sape punya neh.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Cepat teka ek...sape punya.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Punya tangan yang bnyak ni la.... sila la teka ekk... huhuhuh... ni masa jamuan.... x ingat la....... jamuan raya kot rasanyer.... x pasti la.... tapi yang pasti adalah.... majlis tu memang meriah n kami bergumbira sepuasnyer... n makan pun sepuas nyer............... huhuhuhu

2 comments:

muCux said...

jari saya kelihatan di situ
hihihihihi
comeL jew
ahakssss

Axieda'great said...

jari saye pun chumel jugak... yey sangat suke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...