Followers

Wednesday, December 29, 2010

Demi anak

Pening memikirkan releven atau x untuk beli playpen tuk Almira...
pasal ape? pasal Almira dah mula lasak skang ni.. maklum la dah nak berjalan sngt.. so sume pelusuk rumah dah di explorenyer.... tu yang datang idea nak beli playpen ni... tapi cam rumah aku tu... sesuai ke... huhuhuhu... 
klu search kat gooogle macam2 jenis playpen yang korang leh tengok... canggih manggih sume ade la... tapi best tengok je la... coz kebanyakkannya adalah stok luar negara dan amatlah sukar untuk didapati di malaysia...... nak dijadikan cerita minggu lepas kami pun servey la.. playpen yang ade kat kedai-kedai kat area bangi tu... yang jenis aku search tu memang x de la.... huhuhuhu... yang ade cuma la jenis air pump.... so memang la x sesuai sngt dengan si budak lasak sorang tu.. hehehehehe... kot terbalik je benda tu ... hahahahha... antara yang aku cam minat nak dapat kan........
 klu yang lagi cangging skit... hahahaha... tapi cam x sesuai lak ngan anak pompuan aku tu... hehehehehe
Yang kat atas ni lak cam penah la aku nmpak kat kedai.... tapi masa aku g survey tu x de la plak.... klu ade yang cam ni pun ok gak... huhuhuhu.......Almira sbar ek.... nati mama ngan papa belikan ok... huhuhu... ntah2 masa nak beli tu Almira dah siap pndai belari dah... hehehehehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...