Followers

Saturday, March 13, 2010

Semalam dan hari ini....

Punya la bosannya hari ni...pagi2 lagi dah kua ke puchong.... rice cooker punya pasal la ni... x memasal je kene menunggu kedai letrik nak bukak pasal nak beli rice cooker, lambat tul kedai kat area tu bukak... bayangkan kul 10.30 still tutup pintu lagi... at last aku masuk je kedai mane yg bukak... nasib la.. my bigbos lak x de umah outstation for onshore je,... huhuhu... tinggalah aku dirumah ngan anak dara aku yg sorang ni... hahaha... malam ni baru big bos balik. insyaallah.... anak dara aku ni lak asyik nak main je... masa tido die dah makin kurang... silap ari bulan aku smpai tertido la lyan die punya pasal... penat la katakan.. huhuhuhu.... masa die tido je baru aku leh nak bersosial hahahaha... almira punya pasal ku sanggupkan aje... smalam dah jadi hari ni dalam sejarah... x penah nye aku jumpa sesape yg aku kenal kat pasar tani.. tetiba smalam, dalam kelangkabut pasal hari nak ujan leh lak aku terjumpa 'syubli' + wife die... huhuhu 10 tahun baru jumpa... tapi cam biasa la... x leh nak sembang panjang pasal hari nak dekat ujan... nasib la sempat gak aku masuk kete sblm hari ujan... smpai je paking kat umah ujan punya la lebat.. siap ngan angin lagi.... nak bukak payung pun jenuh pasal angin dok tolak2... huhuhu... tapi at last selamat gak aku smpai kat umah... n smbung main ngan anak dara aku yg dah sedia menuggu masa nak main ngan mama die... ni kes papa die tak de la ni... huhuhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...