Followers

Tuesday, March 9, 2010

Follow Me

Ape cara nak bagi rmai yg follow kita? sesape ade tips nak bagi....

1. mesti rmai kawan yg tau anda ade blog (sape yg tau aku ade blog ni)
2. rajin la nak cite benda2 yg org lain suka nak baca (cite pasal diri sendiri sape nak tau)
3. promosi penting (aku kene upah nadia ni tuk promote blog aku nih... huhuhuhu... nadia tooollloonnggg)
4. Rajin wat entry bergambar (slalunya org rajin tengok pic aje.. malas nak baca detail.. lets the pic do the talking)

no 5 dan seterusnya aku pun x tau la ape item penting nak promote blog aku nih..,. hahahahhaha.. jenuh dah pikir... (wat pe pikir, nak seting pun terkial2 lagi ni....) bila nak ramai follow aku nih.... meh la follow aku punya blog.. kasi semangan kat aku tuk rajin update blog aku nih.......... sekian...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...