Followers

Thursday, July 21, 2011

Almira on Thursday

Hari Khamis
yang PURPLE
Tapi Almira x PURPLE 
OK

My new HELPER- wallah

Since saya MALAS nak mengemas rumah ni
saya dah upah sorang HELPER tuk kemaskan umah tuk saya
saya cuma bayar die daily
so bila X KEJE maka x bayar
sangat mudah berurusan dengan die ni
yang lagi best
lepas siap kemas
die VACUM sume lantai





























































pastu 
PUNGGAH sume barang yang ade kat dalam store dengan bangganya

die jugak sangat la efektif
memunggah dan menyusun atur sume barang
dan sume barang kat umah jugak adalah barang mainannya


inilah kish helper saya
~sekian terima kasih~

the Purplicious Party

The theme was Fairytale Purplicious PARTY
pakt2 la pakai sume yang PURPLE ye
x kira la
baju ke
tudung ke
selipar ke
spender ke
bra ke
boxer ke
janji PURPLE
jom berPARTY
 

Monday, July 18, 2011

hasil Tangan KREATIF

Bukan takat Mama ngan Papa je nak tunjuk kreatif
Almira pun x kurang jugak KREATIF
Senang cakap lagi kreatif dari mama ngan papa
maklum la
Kamera SONY kesayangan telah diwasiatkan Kepada ALMIRA
jadinyer
bnyak la pic kreatif yang di snap
bila papa dok kat tingkat 
Almira pun joint skali
jadi hasilnyer
dan LAGI
 dan yang paling kreatif adalah
dan yang paling saya suka adalah
SHUKEr hati ko la BUCUK oiiii
Mama ngan Papa x kisah
Janji Almira x meragam, mengamuk nak 
NIKON tu
mau pengsan Mama ngan PAPA ko

The last FIREWORK

Sengal tu la
ingat SABTU malam tu last bunga API
rupanya MALAM tadi ade jugak lagi



jadi x jadi ler last FIREWORK
nasib la labu
 
 
 
 hasil setelah menggodek
KAMERA selama 4 hari
cantik la jugak 
bagi orang yang baru nak start blaja
serius saya rasa sangat CANTIK
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...