Followers

Thursday, July 28, 2011

statment penting

frust menonggeng
harimau melaya ilang taring
sangat geram ngan SINGApura-pura itu



MODE ; sangat Menyampah dan Meluat
Bangga Jadi Rakyat Malaysia



N3 ntah ape3

Wednesday, July 27, 2011

JOM KIBAR

Sempena nak RAYA dan MERDEKA hujung bulan depan
Jom la pakat2 kibarkan JALUR GEMILANG tu ek
klu nak raya korang sanggup berhabis nak melawakan rumah korang
SUME nak baru la
klu x baru x jadi raya la KATAKAN

ape kate korang tolong beli sama sehelai (at least)
JALUR GEMILANG
sempena jugak kita nak MERDEKA
kali ni merdeka dengan penuh erti
MERDEKA setelah sebulan berpose 
dan MERDEKA jugak DARI PENJAJAHAN
Skang ni nak merdeka x macam dulu
SESUSAH g perang bagai
skang ni yang penting
merdekan kan dahulu MINDA dan pemikiran ANDA
sedar diri segala NIKMAT yang dikecapi skang
BANGGALAH menjadi ANAK MALAYSIA
yang AMAN DAN MEMANG MAKIN MAJU
patriotik jap, huhu
ni bukan ape, tadi balik keje dah penuh dah JALUR GEMILANG ni kat jambatan sri wawasan tu
BANGGA jap, SERIUS rasa cam BANGGA sangat tengok JALUR GEMILANG
yang berkibar BEBAS TU
ibarat cam BEBASnya negara kita dari MACAM perkara buruk

Pedang Rasulullah

Berkesempatan ke SELANGOR ISLAMIC ARTS GARDEN COMPLEX
2 minggu lepas tuk PAMERAN PEDANG RASULULLAH SAW & SAHABAT R.A
Start 8 Julai smpai 8 Ogos 2011
Dengan kerjasama YAYASAN RESTU
tiket MASUK 10 Ringgit seorang
Kami masuk
Tapi KAMERA adalah x dibenarkan
Punyala berkobar nak SNAP picture
kami siap bawak 2 kamera
tapi FRUST pasat camera not allowed
so MENJELAJAH tanpa Kenangan la
huhu
Nak masuk pun kene tanggalkan kasut
dah la dipenuhi student dan orang ramai
kawasan memang sempit
pastu jalan sehala
sangat tidak efektif
selain tu jugak
ade la KERJA SENI KHAT LOGAM
sangat cantik
 
last2 kami masuk kejap je
dok kat lua best gak
ade
band RAIHAN
ngan jemputan2 nasyid
Sedap suara budak2 ni
Almira terpegun dengar suara budak2 neh
 tapi yang lagi best die punya ruang legar sangar menarik OK
ade air pancut2
lagi la Almira terpegun
tapi kami pun x lama kat sini
cam x tahan PLAK die punya bingit bergaung
jadi kami pun cam CEPAT je beredar
snap skit2 je pic
lagi pun
HARI MINGGU sangat sesak kat sini
parking pun sangat susah OK
tapi kami bernasib BAIK jugak la dapat parking yang dekat
Sebelum BALIK
Almira dengan BERIYA-IYA nak jugak BUNGA tu
dah la sekuntum tu aje yang ade

She is the permenent MODEL

Semenjak dua menjak ni
Cita2 Almira banyak diasah supaya menjadi MODEL yang berjaya
dan setakat ini
Masih lagi belum berjaya menjadi yang TERBAIK
sangat susah
 nak dapat shoot sebegini adalah harusnya si Almira di ikat kaki dan tangan KOT
mane x nyer
bila PAPA nak snap je PIC die
Die terus ngan jaya nya LARI
dah DOK diam
papa lak LAMBAT nak snap
katenye nak cari angle la, nak setting la
alamat die
gambo badan je la dapat
MUKA jangan harap la
 nasib la Almira oiii
janji moment penting dapat dicapture walaupun kengkadang sangat x sempat
janji MAMA ngan PAPA dapat lihat dengan mata sendiri
AMIN. semoga Almira membesar menjadi anak yang SOLEHAH dan menghargai IBU BAPA

Kami RINDU kampung

Serius
nak dekat2 POSE ni lagi la terasa nak balik kampung
Pasal ape?
pasal dah lama sangat rasanya x menyambut puasa kat kampung
Memang lain rasanya menyambut puasa kat kampung ngan kat bandar ni

bagi aku, klu boleh nak rehat je kat umah, lepak2 sambil sembang2
untuk melalui hari pertama PUASA tu
tapi bila DI SINI
saya HARUS bekerja



Almira lagi la,
PASTI RINDUKAN kampung
nape?
sebab dapat punggah dengan jayanya kat umah ONYANG ngan NENEK
lagi pun RAMAI je nanny kat kampung yang leh layan die
 pastu apesume nak main sume leh
even cabai nenek pun boleh aje dimain
NENEK comfirm x marah
 
Demi cucu yang sorang ni
NENEK slalu relakan aje
hmmmm...... missing KAMPUNG very much
Almira pun x la terkurung cam skang
ade la jugak kawasan tuk die main2 dengan GUMBIRA
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...