Followers

Wednesday, July 27, 2011

Tinggalan SISA Floria

ade banyak sebenarnya GAMBO
yang x di upload
cam malas je nak edit
tapi tu la
hari ni cam terajin lak nak edit
tapi SIKIT je la


huhu
saje je
tetiba cam nak edit gambo2 ni
maklumla Mama ngan Almira kan MODEL tetap PAPA
jadinyer memang banyak gambar kami je la
GAMBO papa ade la
tapi sesikit je la
PAPA lagi sanggup pegang kamera dari pegang Almira
huhu
ape yang penting gambo ni memang Mama suka
pas ni, papa kene belajar cam ne nak wat shoot2 kreatif
baru la PIC mama cun aje ALWAYS
huhu

Saturday, July 23, 2011

Kenapa INI terjadi

Komfirm skang ni tenagh ramai yang dok
menyembang pasai BOLA
ye la
bukan senang
MALAYSIA kalah ngan Singapura
x kurang gak yang cakap
eleh, tengok la kat BUKIT Jalil nanti, mesti boleh punye
tu yang optimis la
BAGUS2
















Disebalik kekalahan tu
ade yang MENANG dengan bangganya
Qari dan Qariah MALAYSIA dapat mengahrumkan nama negara
bila mereka berjaya menjadi JOHAN
tuk MAJLIS TILAWAH AL-QURAN 
peringkat ANTARABANGSA tuk tahun 2011
Tula, mesti ramai yang cakap
Tilawah ni dah BIASA menang, x HERAN





BOLA ni bakal cipta HISTORY klu menang
PIKIR JE LA
ade la kot kebaikan die dari semua segi
ape yang penting,
masing2 ade pendapat sendiri

Friday, July 22, 2011

N3 Muntah Gambo -PURPLE

 Nak menunaikan janji 
UPDATE tuk Fairytale Purplicous Party
Gambo sahaja
Caption pun ala-ala malas
Sekian
Tuan Rumah a.k.a Mak Bonda
The deco-deco

 
Us yang konon-konon

shy one

Us lagik

Pick one month of yours, mine is JULY

sista'

Random classic

The VIP

The gojes Mak Buyong
Wahid the cholate distrib
VIP lounge

Birthday BOY + GIRL

The MC

Text to WIFE : "Got a present for us"

X sabo nak main

The best conducter

 
Argh... x sabo nak teka

The WINNER

Thursday, July 21, 2011

Purple n Silver Ballon

Kidnap dari office yang berparty Purple
Almira sangat suka
Mama sampai je rumah
dengan belon yang banyak
dengan senang hati dapat CIUMAN percuma tanpa diminta
sangat suka BELON



































will update the PURPLICIOUS PARTY picture
x larat nak edit

Jom men BENDANG

Korang panggil ape
aku x tau
aku panggil sawah padi tu as BENDANG
tapi ni bukan kes bendang yang ade padinyer
ni bendang yang padinyer dah dipotong
so memang lapang sangat la kawasan rumah my MIL ni
memang syok abis la si Almira
dengan lenggang lenggok nyer die meredah bendang
tanpa rasa takut atau risau
 
yang paling best bile season ni
leh MAIN bola kat dalam tu
x la si Almira terkongkong
(almira lagi suka main tanah dari bola)
LUAS je kawasan die nak main
LUAS bak padang bola SEPAK
dan dengan BANGGAnya
Papa pun ajak la Anak die main Bola sepak
yang semestinya Almira dibuli habis-habisan
Sian ALMIRA
p/s: saya suka PART bila bendang ni ade padi yang baru nak tumbuh, HIJAU sangat, seluas mata memandang
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...