Followers

Saturday, June 29, 2013

Lukisan

Dipendekkan cerita
masa pegi hari prestasi cendekiawan
cikgu Almira bagi tau 
dari segi penulisan dan gaya menulis
Almira masih lagi lemah
maklum la, pegang pensel pun gaya nak gaduh ngan orang
tapi lepas cikgu pesan kat mama suh die bnyakkan berlatih menulis
(coz Almira school 1/2 hari petang x ikut aktiviti petang)
dan akhirnya dapat la jugak tengok peningkatan dari segi penulisan
ABC pun dah boleh la sesikit tulis
lukisan pun dah boleh tahan la
contohnya lukis gambar orang
siap ade mummy, daddy, adik, n baby
then cofirm die datang kat mama
terus cakap 
"this is present for you"


walaupun x sempurna
tapi mama rasa peningkatan die tu nampak la
yang paling best mata mulut telinga sume complete
bila tanya nose mana, terus die lukis 2 dot
mama pun tanya lagi
nose ade dua ke?
die jawab haah ni, boleh korek cam ni..... (siap praktikal)
mama pun : ALMIRAAAAAAA (geram)






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...