Followers

Tuesday, April 23, 2013

Mogok ke ape?

Pelik bin ajaib
X penah la aku tengok sepanjang dok kat putrajaya ni, daun beterbangan bagai kat tengah jalan.
Lain la klu bwh pokok tu, logik la.
Ini bukan takat bwh pokok segala jln raya ngan kawasan pejalan kaki pun penuh.
Pelik....
Pekerja perbadanan mogok kot?
Takkan la semata nak election ni, sampai jadi camtu.
Poning den memikior nyer

x kira la ko kempen ape pun
janji kebersihan tu kemestian
buat malu je kat orang2 yang dok melawat putrajaya setiap hari
imej negara hilang cam tu je
terutama putrajaya la
dah nama bandar hijau
tetiba penuh ngan daun2 kering
apo ko bondonyer la

2 comments:

aizamia3 said...

pekerja dorang lewat sampai sebab takde transport nak hantar dorang sapu daun-daun tu.. ;)

Axie04 said...

hahahaha
ye kot?
kiranya driver la yang mogok ni? hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...